1. УЧАСТИЕ В ГРУПОВИ ПРАКТИКИ В ЗАЛА:
1.1. ЗАПАЗВАНЕТО НА НА МЯСТО В ГРУПА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
ПРИ НАЛИЧИЕ НА СВОБОДНИ МЕСТА, СЕ ДОПУСКАТ И НЕЗАПИСАНИ КЛИЕНТИ.
КЛИЕНТИ С МЕСЕЧНИ КЛУБНИ КАРТИ НА ХОЛИСТИЧЕН ЦЕНТЪР, ПОЛЗВАТ ПРЕДИМСТВО ПРИ ЗАПАЗВАНЕ НА МЯСТО.
1.2. ПРОЦЕДУРА ПО ЗАПАЗВАНЕ НА МЯСТО:
- КЛИЕНТИ С КЛУБНИ КАРТИ НА ХОЛИСТИЧЕН ЦЕНТЪР СЕ ЗАПИСВАТ НА МЯСТО НА РЕЦЕПЦИЯ, ПО ЖЕЛАНИЕ ПРЕЗ РЕЗЕРВАЦИОННАТА СИСТЕМА В САЙТА, СЛЕД ПРЕДОСТАВЕНА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП ИЛИ СЪС СЪОБЩЕНИЕ ПО ВАЙБЪР НА ТЕЛ 0876 619 38
- КЛИЕНТИ С КАРТИ МУЛТИСПОРТ СЕ ЗАПИСВАТ ПО ЖЕЛАНИЕ ПРЕЗ РЕЗЕРВАЦИОННАТА СИСТЕМА В САЙТА, СЛЕД ПРЕДОСТАВЕНА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП ИЛИ СЪС СЪОБЩЕНИЕ ПО ВАЙБЪР НА ТЕЛ 0876 619 38
1.3. РЕЗЕРВИРАНОТО МЯСТО СЕ ПАЗИ ДО НАЧАЛОТО НА НА ТРЕНИРОВКАТА
/ ОБЯВЕНИЯТ НАЧАЛЕН ЧАС/. В СЛУЧАЙ, ЧЕ КЛИЕНТА НЕ СЕ Е ЯВИЛ, МЯСТОТО МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕДОСТАВЕНО НА ИЗЧАКВАЩ КЛИЕНТ ОТ СПИСЪК РЕЗЕРВИ.
В СЛУЧАЙ, ЧЕ КЛИЕНТ Е ЗАПАЗИЛ МЯСТО, НО Е НЕВЪЗМОЖНО ДА ПРИСЪСТВА:
1.4. КЛИЕНТИ С КЛУБНИ КАРТИ НА ХОЛИСТИЧЕН ЦЕНТЪР, КОИТО СЕ ЗАПИСВАТ НА МЯСТО ИЛИ ПО ВАЙБЪР, ОСВОБОЖДАВАТ МЯСТОТО СЪС СЪОБЩЕНИЕ ПО ВАЙБЪР, ЖЕЛАТЕЛНО ДО ОБЯД НА ДЕНЯ НА ПРАКТИКАТА/ ПРИ СЛЕДОБЕДНИ ГРУПИ/ И ДО ОБЯД НА ПРЕДХОДНИЯ ДЕН ЗА СУТРЕШНИ И ОБЕДНИ ГРУПИ.
ОСВОБОЖДАВАНЕТО НА МЯСТО ПРЕЗ РЕЗЕРВАЦИОННАТА СИСТЕМА ЗА ВСИЧКИ КЛИЕНТИ Е МИНИМУМ 3 ЧАСА ПРЕДИ ПРАКТИКАТА!
1.5. КЛИЕНТ, КОЙТО Е ЗАПАЗИЛ МЯСТО, НЕ СЕ Е ОБАДИЛ ДА ГО ОСВОБОДИ И НЕ СЕ Е ЯВИЛ НА ТРЕНИРОВКА ДВА ПОРЕДНИ ПЪТИ, ГУБИ ПРАВО ДА ЗАПАЗВА МЯСТО.
1.6. КЛИЕНТ, КОЙТО СИСТЕМНО ЗАПАЗВА МЯСТО И ГО ОСВОБОЖДАВА В ПОСЛЕДНИЯ МОМЕНТ /ДО 2 ИЛИ ПО-МАЛКО ЧАСА ПРЕДИ ТРЕНИРОВКА/, ГУБИ ПРАВО ДА ЗАПАЗВА МЯСТО.
1.7. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА ИЛИ ДРУГ ВИД НЕПРЕОДОЛИМА СИЛА СЕ СЧИТАТ ЗА ИЗКЛЮЧЕНИЕ ПО ТОЗИ РЕГЛАМЕНТ.
2. ВРЕМЕ НА ПОСТЪПВАНЕ И ЗАКЪСНЕНИЯ:
2.1. МАКСИМАЛНОТО ПРЕДВАРИТЕЛНО ВРЕМЕ, В КОЕТО КЛИЕНТ МОЖЕ ДА СЕ ЯВИ ЗА ТРЕНИРОВКА Е 30 МИНУТИ ПРЕДИ OБЯВЕНИЯ НАЧАЛЕН ЧАС.
ПРИ ПО-РАННО ЯВЯВАНЕ, ЦЕНТЪРА НЕ МОЖЕ ДА ГАРАНТИРА ДОСТЪП.
2.2. МАКСИМАЛНО ДОПУСТИМОТО ЗАКЪСНЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В ТРЕНИРОВКА Е 5 МИНУТИ СЛЕД ОБЯВЕНИЯ НАЧАЛЕН ЧАС. СЛЕД ТОЗИ СРОК ЦЕНТЪРА НЕ МОЖЕ ДА ГАРАНТИРА ДОСТЪП, КАКТО И ДАЛИ МЯСТОТО ВЕЧЕ НЕ Е ПРЕДОСТАВЕНО НА ИЗЧАКВАЩ КЛИЕНТ.